Wednesday, March 9, 2011

Semangat

 

Salam!

Well, harini aku takde nak bermukadimah bagai. Terus kepada main point kali ni. SEMANGAT YANG HILANG. Ehcehhh ayat mintak penyapu je kan? Nak buat macam mana beb. Haha. Lately aku macam distracted la. Dah la finals lagi 39 hari. Hmm. Mungkin sebab ada macam-macam perkara dalam kepala ni kot. Ye lah, nak habis pasum, kena study hard untuk finals (bagi cover pointer yang macam tahi haritu), akan hilang kawan-kawan AGAIN. Haha. Jadi benda-benda ni sedikit sebanyak efek otak aku la. Ish3.

 

Tapi apa-apa pun aku tak boleh jadi macam ni. KEna semangat Nabilsyafiq! Life must go on sayang :) Kita kena terus melangkah walaupun apa yang jadi! Ingat kenapa aku study. Bukan sebab orang lain tapi sebab aku sendiri kan. For my future house, for my future cars (yes CARS. Heeheeeee ;D ), for my future wife (ini tak ada “s” ye. Tak kuasa nak kawin banyak-banyak. Haha), and of course for my future kids. Mudah-mudahan apa yang aku impikan selama ni jadi realiti.

 

Jadi macam mana nak bagi benda tu jadi realiti??

BELAJAR!!

APA DIA??

BELAJAR!!

APA DIA??

BELAJAR!!

Hehh. Baru la semangat macam ni!:D

 

Image53

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHH

No comments:

Post a Comment