Saturday, January 22, 2011

Midsem dah dekat..

 

Salam.

 

Aduss. Lama gila tak tulis post baru. Ni la jadinya bila sibuk sangat. Haihh. Aku pun tak tau lah. Result ntah apa-apa, tapi nak jugak menyibuk sana sini. Aku pun tak faham dengan diri aku.

 

Ehcehh. Intro yang sangat emo kan? Haha. Sebenarnya sebab tak tahu nak start macam mana. Tu je. :b

 

Apa-apa pun, tak lama lagi nak midsem dah. As of now, it’s Sunday, 0222 hundred hours. Besok adalah Midsem exam. YaAllah, aku rasa macam tak belajar apa-apa pun sem ni. Kesimpulannya, memang aku tak ready nak midsem. Aku pun tak tahu la nak buat macamana. Morale sangat rendah sekarang.

 

Astaghfirullahalaziim.

 

Haiiiihhh. Ok2. cukup dengan cerita yang penuh stress tu.

 

On a differet note, tadi ( Sabtu ) pergi keluar ngan budak busuk. Haha. Nak tahu sapa budak busuk? Pandai-pandai la carik sendiri. :b Lega la sikit stress ni. Thanks giler-giler sebab ajak keluar. ^_^ Kalau tak hari sabtu tu memang dah terjun blok dah.

 

Ok. Over.

 

Haha. But pape pun terimakasih banyak-banyak la. Walaupun rasanya dia ni takkan baca pun blog ni. Haha. Takpelah. Bahaya kalau puji die ni depan-depan. :b So kat sini jelah. Kannnn?;)

 

Aku nak letak gambar. Tapi apa pulak orang kata nanti kan? Haha. So takpelah. ;)

 

Ok. Aku sebenarnya nak cerita pasal teater yang aku join hari tu. LUKHA. Haha. Tapi masa tak mengizinkan. So tengoklah nanti ok. Smile

 

 

p/s: sabtu ni nak pergi tengok budak band SDAR and TKC. Sdar tengok section tersayang. tkc nak tengok adik tersayang. :) So yeah. Excited gile bab! Hope everything goes as planned. :)

 

 

Ok. Dah lewat. Aku nak tidur. Besok pagi ada rehearsal kompang. Nampak disitu betapa sibuknya aku? Haha. Degil kan. Aku pun geram dengan diri aku. Tu lah. Kalau ada awek kan boleh marahkan aku sikit.  :b Takdelah. Main-main je.

 

 

 

 

 

notakaki: korang pernah terfikir tak, "agak-agak kan, aoelah bakal suami/isteri aku tengah buat sekarang ek?” hahaha. Aku kadang-kadang terfikir jugak. Hehs. Maaf. Bunyi agak geli disitu. Tapi nak buat macam mana. Aku memang suka berangan. Kadang-kadang tu termenung jauh fikirkan masa depan. ;) Pada aku, tak salah kalau nak berangan. Tapi janganla berangan yang merepek-repek kan. macam kau kawin ngan alien ke. Itu dah melampau. Haha. cuma benda-benda kecik la.

Sebenarnya benda-benda macam ni beri kita impian.

 

“Impian adalah sebab kita bernafas.

Impian beri kenalkan kita kepada erti perjuangan.

Impian beri kita kekuatan untuk meneroka kehidupan.

Impian pulak beri kita harapan.”

~Dipetik dari skrip LUKHA. Hakmilik Abang Wan :) ~

:)

 

 

Best kan ayat kat atas? Haha. So apa-apa pun, aku nak kongsi sedikit nasihat lah dengan korang. Nasihat ni untuk aku juga. :)

 

 

 

“Kita hanya boleh merancang. Allah juga yang menentukan. Tapi ingat, takdir boleh diubah dengan usaha dan doa.”

Ingat tu. :)

No comments:

Post a Comment