Sunday, December 12, 2010

Jogathon ke walkathon?

Salam! Hoho. Sudah sekian lama aku tidak menulis. Bukan sukahati tak mahu tulis, tapi tak ada masa. Jadi tolong faham ok? Open-mouthed smile Haihh. Kini minggu ketiga sudah habis. Esok hari mulalah minggu keempat dan mulalah segala lab bagai. Oh Tuhan! Harap-harap aku mampu melakukannya! Maklumlah, sem dua ini aku dengarnya susah.

 

Memang susah pun. Lagi-lagi fizik. Rasa seperti mahu bakar saja DKU tu rasanya. Tapi tak baik la pulak kan. Bagaimana aku nak membuat piknik di DKU pada lain hari? Jadi aku terpaksa batalkan niat.

 

Niat di hati ingin merapik mengenai benda lain. Tapi tiba-tiba aku teringat yang ada jogathon hari sabtu haritu. Dan yang aku happy lebih-lebih ni kerana aku tak lari! Hoho. Bukan malas ya, tapi aku menjadi photographer. Seronok hati aku tengok diorang berpeluh-peluh lari dan aku naek motor. HAHAHAHAHADevilevil laugh!hohoho

 

P1070708

haaa. lari-lari!

P1070719 

haa. nampak disitu? mereka tidak lari. PEMALAS! hohoho

P1070778 

-nampaknya afiq berubah dari photographer ke ahli checkpoin. haha

P1070819 

-haiii. makan angin sahaja kah?Smile with tongue out

 

P1080071 

-dan johan larian kategori lelaki adalah aku!Open-mouthed smile

Baiklah aku tipu. Itu hadiah untuk kelas. Tak apa, janji aku pernah merasakan ambil hadiah! Ko pernah?

 

Tahniah kepada para pemenang kerana berjaya mendapat tempat di acara jogathon ini. anda hebat!Open-mouthed smile Termasuklah bendahari kelas aku iaitu Atieya yang menjadi johan wanita. Smile

 

Apa-apa pun, aku rasa sangat gembira akibat menjadi photographer ini. Cuma aku sedikit sedih. Kalaulah ada DSLR. Sudah tentu lagi mengancam kan? Haihh. RM1600. Aku ada RM10. Haaa. Tak jauh lagi. Hanya RM1590 sahaja!

No comments:

Post a Comment