Wednesday, May 4, 2011

Long silence

Salam!

Sori sangat sangat oh sebab tak lama update blog! Hee. A little case of writers block descended upon me. Haha. Apa apa pun aku rasa dah ada ilham nak tulis blog balik :) Ok, untuk siapa2 yang tak tahu, aku dah habis asasi. Hujung bulan 4 dah habis. So I’ve been being a couch potato for a little more than 2 weeks. Dah2. Aku decide yang aku tak nak biar brain cells aku mati one by one. :D

Seriously bila jadi couch potato rasa macam otak ni tak berjalan weh. Kepala rasa berat je hari hari. Seriously tak boleh macamni. –____- So aku ingat nak cuba ubah dari jadi couch potato. Hehe. Yang paling penting kurang main game and more novels. Come come! :D

So aku nak cerita ni. Ada this one day, 1st Mei haritu aku pergi ikut ummi pergi senam satu Malaysia. Makcik makcik taman pergi sekali. I’m the only man on the bus. Haha. Selamat ada sorang boy ni. Dia la jadi teman aku dalam bas tu. Haha.


So pape pun, ni gambar gambar kitorang pergi PD haritu!

IMG_2363

Makcik makcik berdansa. Haha

IMG_2434

Makcik makcik taman Kobena

IMG_2439

Hehh:b

IMG_2526

Pulau di tengah tengah pantai :)

No comments:

Post a Comment