Wednesday, August 4, 2010

pascaholiday punye post.. :D









salam!sori sangat2 sbab tak update blog..huhu..kemalasan melande laa..balik umah kan...mestilaa mau njoy..tak gitew?haha..besides..kat umah nga trlampau frust ngan tuto fizik yg aku rase amat..sangat..sungguh..paling susah..haha..astaghsfirullah..aku rase nak bakar je tuto tu..slamat masih waras lagi..besides..teringat pesan prof bakar..buat je physics ni..haha..tapi tu lah..nak buat ape pun taktau..last2 aku biarkan bnde tu camtu je..haha..maaf prof bakar!:D


ni die yang wat aku merana..T_T



Dah2..cukup ngan tut phy tuh..haha..aku piker pasal bnde tu pun letih..haishh..so..sbenarnye aku ade cerita nih..tadi..ade experiment biology..tau experiment dy ape?lukis gambar kingdom animalia?lukis gambar creepy crawlies?haha..nononono..hari ni.......




KITE BEDAH TIKUS!!





Ye..bedah tikus..nape?tak caye ker??haha..kalau tak caye..leh tgk kat fb saye ye..tgk kat pic album tu..huhu..Mule2 tu cam apprehensive gak ar..yelaa..mane taknye..takut tikus tu idup lagi..taknak aku tgah2 syok potong2 tu tetiba die gerak2..haishh..pengan aku onthespot kangsape nak tolong?????hahaha..


haha..camni gamaknye..kau nak tolong kew??


Tapi bile masuk lab..baru aku tau yang rupe2nye tikus tu dah mati dah..sebab2 semulajadi..konon2nye la..haha..pape lah kak naza oi..yang penting si tikus tu dah mati.. :D betul tak??

Abestu kitorang pun potonglah..wahh..aku hani n aliff buat cam pro beb!haha[maaf..berlagak sikit kat cni..=3] tapi slow cikitlaa..huhu..kitorang baru nak putong kulit dalam..nina pnye group da abes dah..lagi hebat..haha..aku tengok diorg da wat lukis2 da time tu..haha..takpe2..walaupun jeles dihati..yang penting focus..hoho..



err..harap maaf..blogger pun taktau ape yang sedang berlaku..-__-"



Haha..last2 dapatlah Nampak ovary tikus..lain cikit rupenye dari manusia punye..aku tanaklah pust kat cni..bnde tu cam mengerikan je..haha..harus blog aku kene label 18PL nanti..dahla follower sikit..lagila takde org nak bace pasni..haha!:D

Pape pun..experiment bio kali ni sangatlah menarik.. :D



No comments:

Post a Comment